Жеке ұшақ қанша тұрады

Егер сіз жеке ұшақты сатып алуды ойласаңыз, онда сізге оның бағасы туралы мәселе аса маңызды. Осы бөлімде біз жеке джет сатып алу үшін қанша қаражат қажет екенін және оны ойдағыдай пайдалану туралы айтамыз.

Әуе кемелері автокөліктерден ерекшеленеді, себебі оларға техникалық қызмет көрсету өте қымбат болғандықтан, олардан пайда табу өте қиын. Егер сіз такси жүргізушісі ретінде жұмыс істесеңіз, онда бір жылда  көліктің құнын «шығарасыз». Бірақ егер ұшақты жалға берсеңіз, бірінші кезекте  әуе кемесін пайдалану шығындарын ғана жабасыз.

Аспанға қарағанда жерде ұшақты қамтамасыз ету айтарлықтай қымбатқа шығады. Яғни, әуе кемесін тек онымен тұрақты ұшып отырған жағдайда ғана сатып алған жөн.  Егер аптасына екі-үш рет джетті пайдалануды жоспарласаңыз,  оны сатып алуды ойлау ертерек – әуе кемесін жалға алған жөн, сізге осы жағдаймен AVIAV TM (Cofrance SARL) компаниясы көмектеседі.

AVIAV TM (Cofrance SARL) жетекші еуропалық авиаделдалы  жеке ұшақты сатып алуды шешкен жағдайда сізге қуана аздап көмектеседі. Біз сізге екі кезеңде және сатылай «толық аяқталған» келісімді жүргіземіз. Біздің құзыретімізге жан-жақты ақыл-кеңес беру қызметтері және тікелей құжаттарды рәсімдеу, барлық қажетті мамандарды ұсыну және әуе кемесін ұстау мәселелерін шешу кіреді.

персональный самолет

Жоспарлаған бюджет

 

Енді ұшақтың бағасын талқылайық, сіздің бюджетіңіздің үштен бір бөлігін олар бір жылдан екінші жылға дейін кететінін ескеріп, пайдалану шығындарына, салыққа және басқа да шығындарға алып қойыңыз. Әртүрлі мемлекеттік төлемдерді төлеуге байланысты келіссөздер жүргізу  сіздің әуе кемеңіздің бағасынан 10% тұрады. AVIAV TM (Cofrance SARL) маманынан сіз әрқашан егжей-тегжейлі сұрай аласыз.

Әуе кемесінің бағасына қатысты, оның бағасына түрі, моделі, шығарылған жылы, жинақталуы және кейбір басқа факторлары әсер етеді.

Шағын авиациялы ұшақтар

 Барлығынан шағын авиациялы ұшақтар арзан тұрады. Оларды жүз мың долларға сатып алуға болады, ал мұндай әуе кемелерін  ұстау шығындары да аз. Мұндай ұшақты жеке  гаражыңызда сақтауға және тіркемемен аэродромда тасымалдауға болады. Ол қысқа  қара жолда ұшып-қону жолағынан ұшуға және мың километр қашықтықта ұша алады. Жолаушылардың ең көп саны – кем дегенде төрт адам, ал көптеген моделдер екі орынды, яғни ұшқыш және бір саяхаттанушыға арналған.

Әрине, мұндай моделдерді қысқа қашықтықта ішкі ұшу үшін ғана сатып алуға болады. ұқсас ұшақтарды жеке пайдалану және жаттығу мақсатында сатып алады.  Бірақ, қысқа қашықтыққа жиі ұшулар қажет болса, онда бұл ең жақсы нұсқасы, ол басқаларымен салыстырғанда өте үнемді. AVIAV TM (Cofrance SARL) дерекқорында сізге қуана ұсына алатын жеңіл авиациялық модельдер бар.

Орта бағытты ұшақтар

Іскерлік авиацияда ең талап етілгендер  орта бағытты реактивті ұшақтар болып табылады.  Олар 5000 километрге дейін, кейде моделіне қарай 5-50 жолаушыны тасымалдай алатын арақашықтықта ұша алады.

Бұл ұшақтардың бағалары он миллион доллардан басталады, бұл соммадан тек қана  ұсталған турбо-винттік әуе кемесі ғана болады, бұл әлдеқайда үнемді, бірақ олар әлдеқайда баяу ұшып келеді. Алайда, осы санаттағы жаңа үлгілер 20 миллионға жуық болады. Мысалы, Honeywell HTF7700L турбо-винтті қозғалтқышты танымал Cessna Citation Longitude осы сомадан кем емес. Сонымен қатар, оның жылдамдығы сағатына 500 шақырымға дейін жетпейді, бортында кем дегенде 12 жолаушы ғана сияды.

Орта қашықтықта ұшатын жаңа шағын реактивті ұшақтардың стандартты бағасы 30 миллион доллардан басталады. Мысалы, үш қозғалтқышты  танымал Dassault Falcon 900 30-35 миллионға шығады. Бұл 900 км/сағатына дейін асықпай ұша алатын керемет реактивті ұшақ.  Джет үнемділігімен танымал, себебі оған ұқсас ұшақтарға қарағанда жанармайды 40% аз жұмсалады.

персональный самолет

Алыс бағыты әуе кемесі

Егер сіз алыс бағытты ұшақты алуды жоспарласаңыз, онда кем дегенде сомманы 50 миллион долларға жоспарлаңыз. Атап айтқанда 1000 км/сағатына дейін ұша алатын және бортта 19 жолаушыға дейін алып жүре алатын танымал Gulfstream G550 ұшағы осы бағада тұрады.

Ұсталған әуе кемесі, яғни кем дегенеде 10-15 жыл бұрын пайдаланылған ұшақтар әрине арзанырақ тұрады.  Оны сатып алу кезінде  он миллионға дейін үнемдеуге болады. Бірақ, осындай ұшақтарға үлкен күтім қажет, олар жақсы жағдайда болғанымен, оларды ұстау қымбатқа түседі.  Ал джеттің кез-келген жөңдеу жұмысы – бұл өз есебіңізден жұмсалатын үлкен шығынды талап етеді.

Егер сіз ірі авиалайнер сатып алуды жоспарласаңыз, онда сізге ондаған миллион долларға сатып ала алмайсыз, сізге жүзден астам доллар қаражат қажет. Мысалы, Boeing 767 класының типтік түрі сізге 120 миллион доллар тұратын болады. Оның қызметіне тағы қырық миллион қосуды ұмытпаңыз, ол бірінші жылы жүруі мүмкін.

Барлық жоғарыда көрсетілген мысалдарда біз болжамды бағаларды көрсеттік. Бағалардың егжей-тегжейін сіз AVIAV TM (Cofrance SARL) сайтынан немесе жеке әңгімелесу кезінде менеджерден анықтай аласыз.

Әрине, бұл салонның жинақталуына және сіздің жеке ұсыныстарыңызға байланысты. Мысалы, ұшақтар жиі 20 жолаушыға есептелген, ұшақтар төрт адамнан аспайтындай жинақталған, бірақ бортында жайлы жатын, жұмыс кабинеті, жуынатын бөлме және ас үй бар. Таңдау сізде, біз  тек ештеңе мүмкін емес деп айта аламыз және қазіргі заманғы жеке ұшақтардың моделдері олардың әртүрлігімен керемет көрінеді.

Жеке ұшақты сатып алумен байланысты кез-келген сұрақтар бойынша AVIAV TM (Cofrance SARL) жүгініңіз. Біздің авиация мамандары қуана сізге кеңес беріп,  серіктестік жағдайлары туралы айтып береді. Сіз бізбен бірге барлық өз мақсаттарыңызға  жете аласыз және жаңа биіктіктерге шығасыз!