как складывается цена на частный перелет, от чего она зависит, примерные цены за летный час, как предварительно рассчитать стоимость, на чем можно сэкономить.

Жеке ұшақты жалға алу бағасы қанша тұрады?

Жеке ұшақ – беделді, жедел және өте ыңғайлы. Кішігірім серіктес достарын немесе ұжыммен жоғары сападағы сервиспен рахаттанып, келу орнына кешігусіз баратыңызды біліп, саяхаттағанға не жетсің?

Бірақ жеке ұшақты жалға алу – тек ең ауқатты адамдарға ғана мүмкіндік беретін қымбат рахат екені белгілі. Бұл жерде ештеңе істей алмайсын: джеттер пайдалану және қызмет көрсетуде өте қымбат, сондықтан негізгі кірістер иесінің қалтасына емес, барлық қосалқы шығындарға кетеді. Сіздер неге төлейтіңіздер туралы талқылайық.

Шығындар қалай бөлінеді?

 

Шамамен 30% жанармайға, ал 20% тасымалдаушы әуежайдағы тұрақты төлеуге жұмсайды. Бұл ең ірі шығындар. Егер де сіз аралық орында «аялаумен» саяхаттауды жоспарласаңыз, мысалы, жол-жөнекей көптен таныс досыңызға кіруді шештіңіз, онда ұшақтың бағасы айтарлықтай көтерілетіне дайын болыңыз. Ұшу кезінде аэронавигация қызметтеріне тағы 2% кетеді.

 

Ұшақ экипажының еңбекақысы жалпы соммадан шамамен 15% құрайды, ал қалған қаражат шашамен тепе-тең үлесте борттық азық-түліктерге, ұщу алдында техникалық және сервистік қызмет көрсету қызметіне, сізбен тапсырыс берілген басқа да пайдалану шығындарына және сіздің авиаделдалыңызға символикалық қаламақысына жұмсалады. Осылайша, баға әрқашан жеке есептелетінін түсіну оңай. Ол неге байланысты?

как складывается цена на частный перелет, от чего она зависит, примерные цены за летный час, как предварительно рассчитать стоимость, на чем можно сэкономить.

Ұщудың бағасы неге байланысты?

Ең бастысы бағыттың алыстығы мен қиындығы. Оған ұщақтың моделін таңдау байланысты. Ұзақ қашықтыққа ұшу қуатты көп жұмсайды, әрине ол қымбат тұрады.

Орта қашықтықта ұшу үнемді турбиналы-винтті ұшақта жүзеге асырылуы мүмкін, ол реактивті ұшаққа қарағанда айтарлықтай арзан. Бірақ, ол баяу жүреді, сонымен қатар, мұндай модельдер жиі шулы болып келеді.

 

Егер де сіз ауысып отырмай ұшқыңыз келсе, онда сізге қуатты реактивті джет қажет, мысалы ондай моделдердің бірі Gulfstream немесе Dassault Falcon, мұндай түрлері барлығынан қымбат тұрады.

Қысқа бағыттар үшін жеңіл авиациясының ұшақтарын пайдаланған жөн, оларды жалға алу барлығынан арзан, бірақ қысқа қашықтықтарға ұщады, сондықтан олар аз талап етіледі. Сондай-ақ тікұшақтар арзанға шығады, бірақ олар да қысқа арақашықтықта ғана ұша алады. Алайда олардың артықшылығы оларға отырғызу үшін әуежайдың немесе ұшып-қону жолағының қажеті жоқ, кішігірім алаң да жеткілікті.

Ендеше, ұшу бағасының басым бөлігі бағыттың алыстығына, күрделілігіне және ұшақтың таңдалған моделіне әсер етеді. Әрине, жолаушылар саны да маңызды рөл атқарады. Мысалы, 5-7 жолаушыға арналған және 20 немесе тіпті 50 адамды тасымалдауға арналған жеке ұшақтар бар. Тіпті бірдей қашықтыққа ұшып кетсе де, баға әртүрлі болады: саяхатшылар көп болса – мықты ұшақтар – бағасы да қымбат.

 

Жоғарыда айтылғандай, қосымша әуежайда артқы «тоқталу» егер сіз үнемдеу мақсатында алдын ала таңдалып, келісілген отырғызу сапары туралы мәселе болмаса соманы бірден көбейтеді. Мысалы, бір алыс ұшатын ұшаққа қарағанда, орта ұзақтықтағы екі ұщақты елестеткен жеңіл. Немесе клиент ақша үнемдеуді қалап, осы ұқсас таңдауды сұрайды. Барлық осы өзгешеліктер бастапқы келіссөздер сатысында келісіледі, сондықтан сізге жағымсыз тосынсыйлар күтпегеніне сенімді бола аласыз.

как складывается цена на частный перелет, от чего она Еависит, примерные цены Еа летный час, как предварительно рассчитать стоимость, на чем можно сэкономить.

Ұщу сағатының бағасы

 

Жоғарыда айтылғандарды ескеріп, ұшу бағасын алдын ала өзіңіз есептеп көрген жөн. Ол үшін ұшақтың ұша алатын қашықтығын білген жөн.

Жеңіл әуе кемесінің бір ұшу сағаты 1,5-3 мың доллар тұрады. Ол көп дегенде 5 жолаушыны тасымалдауға және мысалы тек 1000 километрге дейінгі қысқа қашықтықта ұшады.

Егер сізге алыс қашықтықта ұшу керек болса, әдетте бұл жағдайда, онда сізге орта ауқымдағы ұшақ қажет болады. Модельге және түріне байланысты ұшу сағаты 2-5 мың доллар тұрады. Мұндай ұшақтар 20 жолаушыны тасымалдауға және 5000 километр қашықтыққа ұшуға болады.

 

Егер сізге орта қашықтықта болсын көп адамдар құрамымен ұшу керек болса, онда бір ұшу сағатына 5-8 мың доллар төлеу қажет. Бұл контингенттер арасында сапарлар жасай алатын шағын алыс ауқымдағы джеттерге байланысты. Олар 20 жолаушыға дейін сиғызуға дайын.

Мұхиттар арқылы ұша алатын ірі авиакомпаниялар бір ұшу сағатына 7-8 мың доллар тұрады. Олар жүзден астам жолаушыны бортқа алуға дайын. Шамамен сол баға ірі жүк ұшақтарында болады.

 

Сапардың бағасына жүк қалай әсер етеді

 

Айтпақшы, жүк сіздің сапарыңыздың бағасына әсер етуі мүмкін. Мысалы, сіз екі адамға арналған бес орынды ұшақты алуды жоспарладыңыз. Осы жағдайда өзімізбен бірге тек бес жолдаушыға арналған, одан көп емес жүкті өзіңізбен бірге алуға болады. Салонда жоқ жолаушылардың орнынан 80 килограммнан асатын жүкті орналастыруды жоспарламаңыз. Жүк үшін арнайы орындар бар, шабадандарды салонның ішінде тасымалдауға ешкім рұқсат бермейді, себебі қауіпсіздік нормасына қарсы келеді.

Сөйтіп, егер сіз көп жүкті алып жүргіңіз келсе, онда сізге қуатты әрі кең ұшақты жалдаған жөн, әрине бұл қымбатқа түседі. Бұл өзгешеліктерді TM (Cofrance SARL) менеджерімен алғашқы келіссіздер кезінде келісу қажет. Егер сіз бір адамға арналған стандартқа жай жүкті алуды жоспарлаңыз, онда сізге ештеңеден қорықпаған жөн: бұл бағасына әсер етпейді.

Empty Legs сапарлары

 

Ең бай және табысты адамдардың өзі жеке ұшулар кезінде қалай үнемдеген жөн деген сұрақтар қояды, әрине бұл мүмкін болса. Онда келесі өзгешеліктерді қарастырайық.

 

Ең алдымен сіздің сәтіңіз түсіп жатса, онда Empty Legs жүйесінің сапарына түсуіңіз мүмкін. Бұл сізге жеке ұшақпен қарапайым бизнес-класспен немесе одан да арзан бағамен ұшуға мүмкіндік туады. Мұндай сапарлар бір бағытта ұшатын ұшақ бос болған жағдайда пайда болады. Мысалы, джетті бір шетіне ғана тапсырыс берілді, ал келесі тапсырыс ол жақтан болмаған кезде. Аралық сапар бос емес, бірақ пайдалану шығындары айтарлықтай жоғары. Әуе кемесінің иесі «оңай олжа» деп аталатын жеке джетпен қуана және рахаттана ұшатын «жолсеріктерді» бортқа алып, ең болмаса жартылай шығындарын жабуға қуанады.

 

Empty Legs сапарлары барлық әлем бойынша күні бойы ең көп жүзеге асырылады. Бұлардың бәрі AVIAV TM (Cofrance SARL) компаниясының сайтында жарияланған, ал күндері кейде бір ай бұрын жазылып қояды. Сіз оператордан сіздің бағытыңыз бойынша қажетті ұшақтың барын немесе оны жеке өзіңіз тауып, дереу өз менеджеріңіз арқылы тапсырыс беруге болатынын сұрай аласыз! Сонымен, сіз көрнекі әрі ыңғайлы жағдайда және жоғары сападағы сервисті класспен қарапайым жоғары құрметтегі адамдармен бірге ұша алатыңызға сенімді болыңыз.

 

Тағы қалай үнемдеуге болады

 

Егер сізге қажетті бағыттағы сапарды Empty Legs таппасаңыз, онда сіздің келесі жолы жолыңыз болады, бірақ дәстүрлі қымбат ұшуларда үнемдеуге болады.

Ең алдымен, айтылғандай реактивті ұшақтың орнынан турбо-винтті ұшақты таңдай аласыз, ол әрқашан арзан келеді. Сондай-ақ ескі моделдегі ұшақпен ұшсаңыз, сіз ол жағдайда да үнемдейсіз, кейде – бірнеше доллар мыңға дейін.

Кейбіреулері «ескі» ұшақтар қауіпсіз деп ойлайды, бұл дұрыс емес. Тәжірибелі ұшқыштар оның жасына емес, жинақталуына байланысты деп сендіреді. Себебі жеке ұшақтар бірінші кезекте иелерін тасымалдау үшін арналған, оларға ең мұқият қарау жүзеге асырылады және оларды лайықсыз жабдықтау туралы сөз болмауы керек.

Біздің уақытымызда қозғалтқышқа дейін ұшақтың кез келген бөлшегіне дейін ауыстыру оңай, осы жағдаймен жеке әуе кемесінің иелері оларды ең ыңғайлы әрі қауіпті етіп пайдаланады. Сондықтан сіз «ескі» кемеге тапсырыс берген кезде уайымдамасаңыз болады: ол жаңа құрастырылған әуе кемесіне қарағанда өте сенімді.

Бұдан басқа сіз қосымша қызметтерден бас тартып үнемдей аласыз. Мысалы, кез келген мейрамханадан бортқа түскі асты, сусындар мен массажды тапсырыс беру немесе AVIAV TM (Cofrance SARL) менеджерін сізге джакузиі және кинотеатры бар ұшақты міндетті тауып беруді сұрау міндетті емес. Кез келген сервис және арнайы сұраныс әрқашан ақша тұрады, үш-төрт сағаттың ұшу кезінде ең қыдырғысыз ұшуға болады, әдетте ең бюджетті ұшақтар моделінде қажетті жағдайлар жасалған.

 

Бірақ кез келген жағдайды сіз шешесіз. Егер сіз бортта концерт залымен немесе бассейіні бар ұшаққа тапсырыс берсеңіз, біз дереу осындай нұсқадағы ұшақты тауып береміз, тек сіз ұқсас салтанатқа ашқаңызды аямасаңыз болды.

Бағаны алдын ала есептеу

 

AVIAV TM (Cofrance SARL) сайтында сіздің ұшу бағаңызды есептейтін калькулятор бар. Бірақ, бұл нақты емес мәліметтер екенін ескерген жөн. Шағын бағыттарда әр түрлі болуы мүмкін, нақты бағаларды бірден білгіңіз келсе, менеджерге тікелей хабарласыңыз. Бұл сізді тапсырыс беруге міндеттемейді, бірақ сіз алдағы шығындар туралы әділ ойларға ие боласыз және барлық өзгешеліктер туралы бір уақытта сұрай аласыз.

 

Жеке ұшақпен ұшуды барлығы көтере бермейді. Оған қоса сізге шағын бақыттылар мен табысты адамдардың арасына жатқызудың өзі жағымды. Сіздің ұшу сапарыңыз қолайлы өтіп, айтарлықтай рахат әкелгенін қаласаңыз, онда AVIAV TM (Cofrance SARL) қолайлы еуропалық авиаделдалымен серістестікке болыңыз. Біз сіздің барлық ұсыныстарыңызды орындап, сапарлардың толық құпиялығына кепілдік береміз.

Қазақстандағы іскерлік авиация – кез келген уақытта және сіздер үшін: біздермен бірге, сіздер әрқашан биікте боласыздар!